12 Aralık 2011 Pazartesi

Submissive Kadını Gözünden Tanımak

Nasıl oluyor bilmiyorum ama submissive kadını gozunden tanıyorum. Aklından geçenleri çırılçıplak okuyabiliyorum. Son 7-8 yıldır böyle.
Saygı duymaya başladığı bir erkek karşısında degisen tavırları, ceza ve ödüle yakın ruh hali, hizmetkar  eğilimleri, bedenini dünyanın en kıymetli nesnesi olarak gormeyen sıradan bir vucut oldugunu  farketmis rahatlıgı, gözlerime bakarkenki sirin gulumsemesinin ardındaki itaat yakarışı. Seni tanıyorum!
Ve senin kucukken tacize ugramıs olman, babasız yetismis olman ya da sorumsuz bir baba figürüne sahip olman, ensest falan gibi konulardan kaynaklanmadan da  submissive olabilecegini görmek  yüzümü gülümsetiyor.

Bu dünyada kendini en iyi sen taniyorsun. Evet. ama benim gozumden asla kaçmıyorsun ve bunu biliyorsun. Sadece emin olmak için dillendirme cesaretin yok. Görülmeyi farkedilmeyi hayal ediyorsun. Seni teslim almamı ve kucagımda kollarımda huzur bulmayı düşlüyorsun.


O değersiz bedeninin birazcık acıdan nasibini almasına bile razısın ve hatta bunu arzu ediyorsun. Görüyorum seni, suskunlugum sadece simdilik seninle ugrasmak istemiyor olmamdan kaynaklı

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir submissive olarak o sekilde efendime hizmet etmek hep hayalimdi o yuzden sordum, guzel bir fotograf diye.

Adsız dedi ki...

yazicam efendim tesekkur ederim adresinizi verdiginiz icin

Sabri dedi ki...

Hadi canım :-)