19 Aralık 2011 Pazartesi

Sıradışılığın Karşıkonulmaz Cazibesi

Kölemle iyi anlaşıyoruz. Güzel yanı şu ki, sıradışılıktan besleniyor o da benim gibi.

Seks'i sadece o bildik tensel hazlar için değil gerçekten heyecan ve sıradışılığın coğrafyasında gezmek için bir araç gibi görüyoruz çoğu kez.

Kölemdeki sıradışılıktan beslenen ruhu keşefettikten sonra onun elinden tutup, güvenle çeşitli yolculuklara çıkartıyorum.

Bu bazen onun önünde başka bir kızı becermek de olabiliyor , bir club'da bir evli adamı karısının yanında taciz etmesini emretmek de olabiliyor. Örneğin ilk defa bir kadınla sevismesini sağladım. İkisinin aynı anda bana bedenlerini sunmalarını da. Ya da cok sevdigim bir arkadaşım ve sevgilisiyle sevismesini izledim.
Eski 2 kölemle
Bu haftasonu benimleydi, dışarı cıktık. Çok seksi ve güzeldi her zamanki gibi. "Nereye gidiyoruz efendim? Arkadaşlarınızın evine mi?" diye sordu arabada bana. Hayır sadece dışarıda biraz içip eğlenelim istiyorum diyince biraz hayal kırıklığı oldu. Malum sıradışılığa alıştığından olsa gerek heyecanlanıp sevinmişti yine benzer bir ortam yaşatacağım ona diye.  Evet sıradışılık, eğer yanınızda güvenebileceginiz bir efendinin varlıgını hissediyorsanız , özgürce yaşamak isteyebileceginiz, karşıkonulmaz bir cazibeye sahip.  Fakat kölenin hevesini kursağında bırakmak ve ona sabrı, açgözlülükten uzak durmayı ve kontrolü öğretmek daha önemli. Sabretmenin ve güvenmenin en büyük erdem olduğunu öğreniyor şimdi kölem, o karşıkonulmaz cazibeye de yeri geldiginde karşı koyabilmeyi öğreniyor.


Sıradışılığın o cazibeli çekiciliğini ancak ve ancak benim, yani güvenebilecegi, onu koruyan gözeten efendisinin yanında yaşayabilecegini biliyor. Normalde yaşayamayacağı şeyleri elinden tutarak ona benim yaşatmam onu mutlu ediyor. Kölelik özgürleştirir, evet!

Hiç yorum yok: