26 Temmuz 2019 Cuma

Ruhsal ve Zihinsel Kelepçe

Tekrar herkese merhaba...

Köle Efendi ilişkisi  son bir iki yıldır gençler arasında çok ilgi görmeye başladı. Olur olmaz yaştan ve kesimlerden bana mailler geliyor uzun süredir. Peki gördüğüm şey ne?

- Grinin elli tonundan etkilenmiş ama  ne istediğini bilmeyen kafası karışık tipler
- Sadece "Efendim, Sahibim" diye hitap etme fantazisi olan  sanal köle adayları
- Sadece  sertçe becerilmek isteyen gençler
- Olayı, bondage, kelepçe, kırbaç olarak gören ve işin show kısmındaki kozmetik bdsm'ciler

Tamam, bunların her birinin kendi içinde bir heyecanı olabilir. Her birini de zaman zaman denemişliğim var.



Fakat yıllar boyu köle eğitip, yetiştirip  kendimce "mezun"(!) ettikten sonra ve hatta yaşamadığım hiç bir kinky olay kalmadıktan sonra bugün olaya farklı bakıyorum. Okurlarım bilirller ki, köleyi iple, kelepçeyle, urganla, zincirle bağlamanın ötesinde,  gerçek bir Efendinin, kölenin zihine kelepçe takar, oraya görünmez bir tasma takar.

Şöyle bir  sahne hayal edin:

Tasmalar, kırbaçlar havada uçuşuyor. Köle yoğun ve sert kurallarla itaat ettiriliyor. Ama o köle sonra efendisinden gizlice gelip bana hizmet ediyor , yani efendisini aldatıyor. Sizce  köle ve kendi efendisi arasındaki bağ ne kadar güçlüdür?

Bir de başka bir sahne ve bambaşka bir köleyi hayal edin. Kozmetik rituellerin çok fazla olmadığı , hatta  efendinin köleye aşırı sert ifadeler kullanmadığı bir bdsm ilişkisi...Fakat bu Efendinin köleleri ona gelip "Efendim, dün kazara sizin facebook'unuza baktım size sormadan" diye ağlayarak kaygıyla özür diliyor.  Ya da  2 yıldır yazı yazmadığım blogumu her sabah ibadet gibi kontrol ediyor. Muhtemelen yeni bir yazı olmadığını bile bile. Ya da sırf efendisi kilo vermesini emretti diye 1.5 yıl boyunca her sabah kaç kilo oldugunu efendisine mesaj atiyor ve bu sekilde 12 kilo vermiş oluyor.

Birinde sözde görsel olarak kölelik sergileyen ama hiç de efendisine ya da bu ilişkiye bağlı olmayan , ama sorsanız BDSM'in kitabını yazmış gibi ortada dolanan köleler var. Diğerinde ise, işin ruhsal kısmında gerçekten görünmez bir tasmayla ve gönülden efendisine bağlı ve ondan korktuğu için değil , efendisine  hizmet aşkı yüzünden itaat eden bir köle profili.

Benim kurmaya çalıştığım ve yıllardır BDSM'i bu felsefede sürdürdüğüm yaklaşım bu.

Ben kölemi kullanırken ona  fiziki tasma takmam ya da  onu bağlamam gerekmiyor bazı hisleri onda oluşturmak için.

Çaresizlik ve başına geleceklere karşı savunmasız olma hissi, kullanılma hissi, kölelerin en büyük ve belki de güzel heyecanlarından biridir.  Kendilerini hep böyle sahnelerde hayal ederler.

Fakat uzun soluklu ve 365 gün 7/24 gerçek bir köle efendi ilişkisinde, bu hissi yaratmak için her seferinde köleyi bağlamaya , ona yapay bir şekilde aşırı sert disiplin göstermeye  girişmek bir süre sonra sürdürülebilir olmaktan uzaklaşır. Ne yani? Köleyi acizleştirmek için her seferinde gemici düğümü, her seferinde sandıktan kelepçe cıkarmak mı gerekecek?

Bu tür şeyler, zaman zaman geniş vakitlerde , efendinin keyfi istediği durumlarda olan rituellerdir. Sürdürülebilir köle efendi ilişkisinde ben  onu görünmez tasmayla ve bir efendi duruşuyla yaşatıyorum.
Örneğim , kölem benim yanımdayken ve ben onu kullanıyorken,   başka kölelerin kelepçelenip bağlı şekilde beklerken hissettiği aynı çaresizliği bir tek bakışımdan dolayı hissedebilir.


Peki bağlanmamışken  benim kölelerim ne hissediyor? Farklı olaylarda , kölelerimle yaşadığım farklı diyaloglardan özetle şunları hissettiklerini rahatlıkla yazabilirim

"Efendim vahşi bir kurt ve  karşısında ona teslim olmuş olan yavru bir kediyim.  Şu an beni kullanıyor. Keşke 40 dk'dır agzımı siktiği gibi baska yerlerimi de sikse....Ama  hiç bıkmam devam ederim. Beni canı sıkıldığı zaman kullanmayı bırakır. Şu an ağzıma neyi almam gerekiyorsa buna kendisi karar verir. Birazdan ütü ya da temizlik de yaptırabilir. İstediği kıyafeti giydirebilir. 
Birazdan  diz çöktürtüp kendimi tokatlamamı emredebilir. Ve bunun karşısında benim itiraz etme şansım yok. Bunun bilincindeyim.."

Elbette kölenin sırtından kırbacı eksik etmeyeceğiz:)
"Efendim çoğunlukla bana  dostça yaklaşıyor fakat birazdan bir hatam karşısında kırbacı ve hakaretleri  de yiyebilirim. Bu beni çok üzer. Onu kızdırmamalıyım. Ona ne kadar ait ve itaatkar olduğumu her gün her saniye , her  durum ve olayda tekrar tekrar ispatlamalıyım. Bir köpek olarak benim görevim bu....Kalçamdaki ve sırtımdaki kırbaç izleri ile de  gurur duyuyorum "



Sizlere de tavsiyem, elbette BDSM'in neşeli kısmı olan  saygı dolu hitaplar, sıkı disiplin, bağlamalar, aksesuarlar  ile eğlenin. Fakat içten ve gerçek bir köle efendisi ilişkisinin içine büyük oranda ruhsal ve zihinsel bağı güçlü bir çiçek tohumu ekerseniz, o çiçek tüm hayatınıza muhteşem kokular yayacak bir çiçeğe dönüşecektir.

Hiç yorum yok: