6 Ekim 2015 Salı

BDSM ve BİR TERSİNLEME PERSPEKTİFİ

BDSM felsefesi bir tersinlemedir.

Bir şeyi tersinden tarif ederek, sol gösterip "Fa" vurmaktır.

Ayın karanlık yüzü'nden bakarak aydınlığı tarif eden  bir tersinleme...

Birinin köpeği olarak aslında en onurlu yerde durduğunu bilmektir. Tersinden bakarak yücelmedir.

Karanlık taraftan bakınca köle bir deliktir, et parcasıdır, maldır belki...Kölenin kendisini böyle görmesi ve buna göre davranması, "normal"de alcalma gibi görünebilir.  Fakat ama tersinden baktıgında köle  aydınlanmaya doğru yolculuğunda gücünü buradan alır.




Sosyal hayatta öğretilen  itaatkar ruh halini en dibine kadar yaşar ki başını dimdik tutacak ve hakettiği onurda yaşayacak bir varoluşa varsın.

Köle efendi arasındak ilişkideki disiplin, laçkaliga dejeneriliğe karsıdır, ama ozgurce  en dejenere sayılacak seyi en erdemle yasayabilmek için de  en uygun ilişki biçimidir.











Aşağılanırken güçlenmek, hizmet ederken gelişmek, içindeki ahlaksız diye bilinen duygularla yüzleşirken erdem geliştirdiğini farketmektir.

Sosyal hayatta ahlak gorunenlerin asıl ahlaksızlık ve erdemsizlikler topluluğu olduğu, ahlaksızlık gorunenlerin de ahlak'a dönüşmesi için bir yol olduğu ilişki biçimidir BDSM..tersinlemedir toptan....

Ozgurluk gorunen sey aslında koleleik, kolelik olarak gorselleşmiş durum aslında ozgurlesmedir...

Bunu köle , efendisine bağlanıp özgürleşirken, Efendi de kölesini yönetip onu  ve kendi iç duygularını özgürleştirirken farkeder. Bu nedenledir ki herkesin bu ilişkiyi anlaması mümkün degildir.  Anlaşılamayan herşeyden ya korkulur, ya ona saldırıda bulunulur.



Efendi kole ilişkisi, kendi aralarındaki güçlü bağın anlaşılmamasına ve hatta bazen eleştirilmesine alışkındır. Aştan da öte bu bağ'ı eleştirenlerin aslında kendi kocalarını, eşlerini aldatan, başkalarına ve kendilerine yalan söylemeyi erdem sayan kişilerden oluştuğunu bilir ve  gülümserler bu eleştriler karşısında.

21 yorum:

Adsız dedi ki...

anladıysam efendi olayım:)
orada bir karışıklık var, ama hala çözebilmiş değilim:)

Red Dominum dedi ki...

yazım hataları varmıs düzelttim..teşekkürler uyarı icin Alis:)

Adsız dedi ki...

tekrardan yazmaya başlamışsın ve anlıyorumki yeni bir kız var

Red Dominum dedi ki...

yanılıyorsunuz sayın adsız...Yeni bir kız yok...Yeni bir kız olunca yazmayı kesiyorum aksine...eski kızların fotoları bunlar:)))) eski takipcilerimin yeniden okuması guzel.

Adsız dedi ki...

beyaz tenli olan çok hoş görünüyor. eski olmasaydı dedirtti :)

Red Dominum dedi ki...

iliskileri fiziklerin hos olup olmamasına gore kurgulamak:))) garip olurdu

Adsız dedi ki...

içinde olmadığım bir ilişki için ancak buna bakarak yorum yapabilirim. devam eden bir ilişki olmasını istiyor insan ister istemez :)

Red Dominum dedi ki...

Dedigim gibi , gordugun yerden yaptıgın yorum eksik kalacaktır. Belki bu fotolar hic yüzünü gormedigim okurlarım tarafından yollanmıstır...kim bilir:) İyi bak kendine...

Adsız dedi ki...

Yineyazilar azaldi tam bir ay oldu :(

Red Dominum dedi ki...

yazılar azalmadı, hayat derinlesti diyelim...yazi iz'dir, golgedir...golgeyi yaratan hayattir oysa aslolan...yazılar gelir merak etme...hatta yazı azaldi diye gelen mailler de azaliyor....yazılarımı okudukca kendi kendime mail yazasım geliyor bazen...bunları okuyup beynindeki golgeyi cogaltmak isteyen insan sayısının az olması cidden ilginc geliyor bazen...en iyisi ben kendime mail yazayım....

Adsız dedi ki...

Bu fotografta ilgi cekici birşeyler var....

Red Dominum dedi ki...

fotograflarda ilgi cekici ne var:)

Adsız dedi ki...

Butun fotograflari kasdetmedim. Ilgi ceken seyin ne olduğunu siz söyleyin daddy red

Adsız dedi ki...

Hoş

Red Dominum dedi ki...

yazı mı hoş, görseller mi?orasını anlayamadım.

Adsız dedi ki...

Her ikisi de :)

Red Dominum dedi ki...

blogu okuyan birilerinin oldugunu gormek de benim icin hos...:)

Adsız dedi ki...

resimler rahatsız edici

Red Dominum dedi ki...

resim derken fotoları kastediyorsan..rahatsız eden seyin ne oldugunu duymak isterim. Diger okuyucular da duymak ister. Kaldı ki bu fotoları bana yollayan okuyucularıma bir zorlama yapmadım. Kendi istekleri ile yolladıklarına gore rahatsız eden ne olabilir?
Tahmin etmeye calisayim... Hmmm

a) bir kadının kendini asagılaması
b) Reddominum denilen salak herifin tekinin , kızları kandırıp etkileyip kopek yapması
c) Ciplaklık...
d) Resimlerdeki kadınların beden standartlarının sizin estetik anlayısınıza sahip olmaması
e) Hepsi


Rahatsız eden hislerinizi analiz edip, üstüne düsünüp bizimle paylaşmanız , blog okurlarını da beni de mutlu ederdi ve bize başka bir bakış açısı kazandırırdı...

Sevgiler
REDDOMINUM

Adsız dedi ki...

hiç biri. sizle hiç bir bağlantısı ilişkisi olmadıgı halde blogu okuyup vücuduna "efendi redin köpeğiyim" "efendi redin küçük kızıyım" gibi kendini küçük düşürücü cümleler yazmaları rahatsız edici olan. ve tabi öyleymiş gibi yansıtılması. gerçegi yansıtmıyor hiç biri.. komik geldi. rahatsız oldugum nokta bu. okuyucuların bunları yollaması sizin de öyleymisler gibi paylasmanız. bi iliski olsa da gerceği yansıtsa neyse..

Red Dominum dedi ki...

Sevgili adsız...
2 şey soyleyecegim:

1- Bu insanlarla nasıl ve ne sekilde diyalogum oldugunu bilmiyorsun. Hiç bir yerde açıklamadım. Bilmedigin bir sey üzerine yorum yapmak dogmatizmdir ve rasyonel degildir

2- Efendi Red'in kücük kızııyım ya da kopegiyim seklinde bedenlerine yazı yazmaları insanların kendi tenleri üzerindeki tasarruf hakkıdır. Aynen senin haftanın belirli günleri masturbasyon yaparak kendi bedenin üzerinde tasarruf hakkını kullanman gibi. Ya da hadi , her gün sacını tarayarak kendi bedenin üzerindeki tasarruf hakkını kullanmandan farksızdır diyelim.

Komik geldi demişsin. Gülmekte özgürsün. Fakat gerçegi yansıtip yansıtmadıgını yorumlayıp "gercegi yansıtmiyor hicbiri1" demen de aynı sekilde komik. Zira bilemezsin bunu. Gerçegi yanstımasalar diyelim, okuyucular yollamıs bunları diyelim. Hic bir diyalogum yok bu insanlarla diyelim. Kabul oyle olsun diyelim ki... Benim "bu insanlar benim kolemdir" dedigimi duydun mu? ne yazmısım? O insanlar benim kolem olsa bile , istersem ve onlar isterlerse bunu yazarım.

Ozetle ben sadece bir takım insanlar (tanıdıgım ya da tanımadıgım, kolem olan ya da sadece yazımı okuyup oylesine gondermek istemis olanlar, farketmez) bir takım insanlar gonderdmisler ve yazımın arasında gorsel olarak kullanmısım.

Tutup da, bunlar "oyleymis gibi yansıtılıyor" gibi, ya da "gercegi yansıtmıyor hicbiri" gibi yorumlar yazmanı ciddiye alamam.

Zaten diyorum ki boyle fotolar var ve yayınlıyorum. Demiyorum ki tüm kadınlar bana bayiliyor, ya da demiyorum ki bunlar kolem, ya da demiyorum ki bunlar hic kolem olmadılar...Sadece foto yayınladım...

Neyin gerceginden soz ediyorsun? Biraz ciddiyetli ve akılcı yorumlar yapaydın da sohbet olaydı surada iki tane...Ama goruyorum ki , kendi gelisigüzel ic seslerinle yorum yazıyorsun...

Desen ki, Sevgili Red, şu yanlıstır şu yuzden. Bunu demiyorsun, şu yanlıstır bence tahminimce su yüzden diyorsun...Tahminlerin varsayımların sana kalsın rica edecegim.

Ben de, uzun zamandan beri bir yorum geldi diye sevinmistim oysa... Ama yorumunuz yorum degil. Kendi varsayımlarınız ve kendi varsaydıgınız seyleri yargılamanızdan ibaretmis meger.